Change!ザ・ワールド♪

イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 1イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2イメージ 2



【Change The World】
歌詞の内容は、ただの甘いLoveSongなんですけどね・・・。聴き心地がいいんですよねぇ~♡
【世界を変えられるなら】かぁ~。(*"ー"*) 私なら、どんな風に変えるかなぁ~♬
やっぱり、好きな人と幸せに過ごせる様に変えちゃうのかなぁ~♡
 
~ Change the World ~
If I can reach the stars Pull one down for you Shine it on my heart
So you could see the truth That this love I have inside
Is everything it seems But for now I find It’s only in my dreams
And I can change the world I will be the sunlight in your universe
You would think my love was really something good Baby if I could change the world
And if I could be king Even for a day I’d take you as my queen I’d have it no other way
And our love would rule This kingdom we had made Till then I’d be a fool Wishing for the day...
That I can change the world I would be the sunlight in your universe
You would think my love was really something good
Baby if I could change the world  Baby if I could change the world
I could change the world I would be the sunlight in your universe
You would think my love was really something good
Baby if I could change the world Baby if I could change the world Baby if I could change the world
 
~ 世界が変えられるなら ~
もし星に手が届くなら君にとってあげよう僕の心で照らせば
君にも真実が見えるさ僕の中の愛が
すべてだと思っていたでもいまわかった それは僕の夢にすぎなかったんだ
もし世界が変えられるなら君の宇宙の光になろう
君にも僕の愛が素敵なものだとわかるさ世界が変えられるなら
もし一日だけでも王になれるなら君を女王にして他のことを禁止する
僕らの愛だけが法律だ僕らの王国ではその日が来るまでは馬鹿にみえてもいい
世界が変えられるなら君の宇宙の光になる
君にも僕の愛が素敵なものだとわかるさ
ベイビーもし世界が変えられるなら ベイビーもし世界が変えられるなら
もし世界が変えられるなら君の宇宙の光になる
君にも僕の愛が素敵なものだとわかるさ
ベイビーもし世界が変えられるなら ベイビーもし世界が変えられるなら ベイビーもし世界が変えられるなら
                                  ※ やっぱり、歌詞は甘過ぎるラヴソングだゎ。。。